Palautus

Pidennetty palautusoikeus 15.1.2021 asti 30.11.2020 jälkeen tehtyihin tilauksiin.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Mikäli olet kuluttaja, on sinulla Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus. Palautuoikeus on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta, ja se koskee kaikkia verkkokaupasta tilattuja tuotteita.

Palauttaminen on sinulle ilmaista, kun palautat tuotteen 14 vuorokauden kuluessa.

Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa ja hyvin pakattuja takaisinlähetystä varten. Tuotteiden laput täytyy olla myös paikallaan. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

 

Palautusohje

Erillistä palautustarraa ei ole. Posti tulostaa pakettiisi palautustarran. Pakkaa tuote huolellisesti, ja vie se lähimpään Postin palvelupisteeseen. Liitä pakettiin mukaan nimesi ja yhteystietosi.

Anna kassalla Laukkuni.fi sopimusnumero 659121. 

Muista pyytää Postilta kuitti asiakaspalautuksesta siltä varalta, että paketti katoaa tai rikkoutuu kuljetuksen aikana. Säilytä palautuskuitti aina siihen asti, että olet saanut hyvityksen.

Palautuksen maksu tapahtuu aina käyttämäsi maksutapajärjestelmän kautta (Checkout tai Klarna).

 

Lunastamaton paketti

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun. 

 

Palalutusosoite: 

Kemin Laukku Oy

Valtakatu 7-9 

94100 Kemi

 

Vaihto

Sivustollamme ei ole mitään automaattista tuotteiden vaihtoa. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ole ystävällinen ja tee uusi tilaus verkkosivuillamme. Mikäli käytit tilaukseesi alennuskoodia, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Vanhan tuotteen palautusta koskevat samat ehdot kuin yllä palautuksista on mainittu. Vaihdettavan tuotteen voi palauttaa Postin palvelupisteeseen käyttämällä Postin sopimustunnusta.

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, se ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme osoitteeseen elina@laukkuni.fi. Väärän tai virheellisen tuotteen toimituksessa lähetämme sinulle uuden tuotteen välittömästi, ja palautus on sinulle maksutonta. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: elina@laukkuni.fi puh. 040 733 6620.

 

Vastuunrajoitus

Kemin Laukku ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai EU:n riidanratkaisumenettelyn (ODR-foorumi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).