Palautusehdot

Palautus

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Mikäli olet kuluttaja, on sinulla Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus. Palautuoikeus on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta, ja se koskee kaikkia verkkokaupasta tilattuja tuotteita.

 

Palauttaminen on sinulle ilmaista, kun palautat tuotteen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos et jostain syystä pysty palauttamaan tuotetta 14 vuorokauden aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautusaika umpeutuu. 

15-30 päivän sisällä palautetuista tuotteista perimme 10 euroa. Palautus ei ole mahdollista yli 30 päivän jälkeen. Mikäli siis palautat kuitenkin tuotteen postitse yli 2 viikkoa myöhässä, eli yli 30 päivää tuotteen vastaanottamisesta, emme palauta rahoja. 

 

Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita. Tuotetta saa kokeilla, ja sen saa poistaa alkuperäisestä pakkauksestaan (koskee myös suojapapereita, yms). Tuotteiden täytyy kuitenkin olla hyvin pakatut takaisin lähetystä varten, ja lisäksi tuotteiden laput täytyy olla paikallaan. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

 

Palautusohje

Erillistä palautustarraa ei ole. Posti tulostaa pakettiisi palautustarran. Pakkaa tuote huolellisesti käyttäen alkuperäistä pakkausta tai muuten vastaavaa tuotteen hyvin suojaavaa laatikkoa, ja vie se lähimpään Postin palvelupisteeseen. Liitä pakettiin mukaan nimesi ja yhteystietosi.

Anna kassalla Laukkuni.fi sopimusnumero 670122. 

Muista pyytää Postilta kuitti asiakaspalautuksesta siltä varalta, että paketti katoaa tai rikkoutuu kuljetuksen aikana. Säilytä palautuskuitti aina siihen asti, että olet saanut hyvityksen.

Palautuksen maksu tapahtuu aina käyttämäsi maksutapajärjestelmän kautta (Checkout tai Klarna).

Toimituskulut hyvitetään vain normaalitoimitusmaksun mukaan. Jos tilaat esimerkiksi kotipaketin tai express-paketin niin palauttaessa hyvitämme vain normaalitoimituskulut. 

 

Noutamaton paketti

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys sekä palautuskuluina 20 euroa, joka vastaa todellisia lähetys-ja palautuskuluja.  

 

Palalutusosoite: 

Kemin Laukku Oy

Valtakatu 7-9 

94100 Kemi

 

Vaihto

Sivustollamme ei ole mitään automaattista tuotteiden vaihtoa. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ole ystävällinen ja tee uusi tilaus verkkosivuillamme. Mikäli käytit tilaukseesi alennuskoodia, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Vanhan tuotteen palautusta koskevat samat ehdot kuin yllä palautuksista on mainittu. Vaihdettavan tuotteen voi palauttaa Postin palvelupisteeseen käyttämällä Postin sopimustunnusta.

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, se ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme osoitteeseen elina@laukkuni.fi. Väärän tai virheellisen tuotteen toimituksessa lähetämme sinulle uuden tuotteen välittömästi, ja palautus on sinulle maksutonta. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: elina@laukkuni.fi puh. 040 733 6620.

 

Vastuunrajoitus

Kemin Laukku ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai EU:n riidanratkaisumenettelyn (ODR-foorumi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Viimeksi katsomasi

Mitä etsit?
}